Τα απολογιστικά στοιχεία της Δημοτικής Αστυνομίας του δήμου Αθηναίων δεν τιμούν καθόλου τη συμπεριφορά μεγάλου μέρους των οδηγών στην πρωτεύουσα. Όλα αυτά που οι ελλείψεις σε ράμπες και σημεία προσβασιμότητας, είναι εμφανείς.
Πεζοδρόμια χωρίς ράμπες ή χωρίς συντήρηση, αντικανονικά παρκαρίσματα, έλλειψη προσβασιμότητας και κυκλοφορίας για άτομα με αμαξίδιο, οδηγική συμπεριφορά χωρίς κοινωνική συνείδηση. Όλα αυτά πάνε μαζί. Πριν λίγες ημέρες γίναμε μάρτυρες ενός περιστατικού που μόνο "μεμονωμένο" δεν είναι.
Ο Γιάννης σπουδάζει στο Πάντειο. Με το αμαξίδιο του, προσπαθούσε να κατέβει από το πεζοδρόμιο επί του παραδρόμου της Συγγρού για να "βγει" στην κάθετο οδό που οδηγεί στην πλαϊνή είσοδο του Παντείου Πανεπιστημίου, καθώς το πεζοδρόμιο επί της οδού Φραγκούδη, συνεχίζει με σκαλάκια. Ράμπα δεν υπάρχει ούτε στα σκαλάκια, ούτε επί των πεζοδρομίων για να μπορέσει να κινηθεί ένα άτομο με αμαξίδιο.
Ο Γιάννης έπεσε και σηκώθηκε στο αμαξίδιο του με τη βοήθεια παρακείμενων επαγγελματιών αυτοκινητιστών και περαστικών. Στη συνέχεια, μας είπε ότι έχει υποβάλλει αίτημα στη σχολή του για να δημιουργηθεί ράμπα, και από εκεί και πέρα η όλη ιστορία έχει κολλήσει στη γραφειοκρατία. Σε αυτή την ιστορία θα επανέλθουμε οσονούπω, μιας και δεν είναι η μοναδική. Εκατοντάδες συμπολίτες μας αναγκάζονται να αντιμετωπίσουν εμπόδια που βρίσκονται πάνω σε ράμπες για ΑΜΕΑ, αυτοκίνητα που φράζουν τα επικλινή σημεία διέλευσης, και να χρησιμοποιήσουν ράμπες που καταλήγουν στο πουθενά, ή ράμπες που καταλήγουν σε λακκούβες και σπασμένες πλάκες.
Το 58% των πινακίδων που αφαιρέθηκαν αφορούσαν παράνομη στάθμευση σε πεζόδρομο
Σήμερα, Πέμπτη, ο δήμος Αθηναίων έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία του απολογισμού της Δημοτικής Αστυνομίας για τον Απρίλιο του 2017, τα οποία καθόλου δεν τιμούν την οδηγική συμπεριφορά και την οδηγική κουλτούρα μας, η οποία όπως είπαμε πάει δυστυχώς "πακέτο" με τις κρατικές παθογένειες.
Ας δούμε τα στοιχεία αναλυτικά.
Η Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας διαπίστωσε λοιπόν περισσότερες από 32.000 παραβάσεις στάθμευσης, με στόχο της, όπως ανακοινώνει, "την αντιμετώπιση της αντικοινωνικής στάθμευσης, την προτεραιότητα στον πεζό, καθώς και την τήρηση της ελεγχόμενης στάθμευσης".
Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία της Δημοτικής Αστυνομίας του δήμου Αθηναίων για τον μήνα Απρίλιο του 2017, σε σύνολο 32.607 κλήσεων, το 18% αφορά αντικοινωνική στάθμευση και πιο συγκεκριμένα, παρκάρισμα σε ράμπες ΑΜΕΑ, σε διαβάσεις πεζών, πεζοδρόμους, πλατείες και πεζοδρόμια. Το 58% των πινακίδων κυκλοφορίας που αφαιρέθηκαν τον Απρίλιο αφορούσαν παράνομη στάθμευση σε πεζόδρομο.
Ούτε τον Απρίλιο έλειψαν οι περιπτώσεις ακραίας αντικοινωνικής στάθμευσης. Η Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας τοποθέτησε δαγκάνες σε 123 οχήματα τα οποία ακινητοποίησε και στη συνέχεια απομάκρυνε με γερανό. Το 33% των δαγκανών αφορούσε στάθμευση σε πλατείες, το 32% σε ράμπες για άτομα με κινητικές δυσκολίες, το 19% σε πεζοδρόμια, το 9% σε πεζόδρομους και το υπόλοιπο 7% σε άλλες παραβάσεις.
"Πρωταθλήτρια" στην παράνομη στάθμευση το μήνα Απρίλιο "αναδεικνύεται" η Πατριάρχου Ιωακείμ με 240 κλήσεις και ακολουθούν η οδός Αγίου Μάρκου με 218, η Θεσσαλονίκης 156, η οδός Αμερικής με 139, η Ερμού με 90, η Μιλτιάδου με 88, η οδός Πεσμαζόγλου με 59, η Κανάρη με 50 και η πλατεία Φιλικής Εταιρίας με 40.
Μία στις δύο βεβαιώσεις παραβάσεων (15.534) αφορούν στάθμευση σε χώρο ελεγχόμενης στάθμευσης (λευκή διαγράμμιση) χωρίς την καταβολή του ανάλογου αντιτίμου, ενώ σε θέσεις μονίμων κατοίκων (μπλε διαγράμμιση) πάρκαρε παρανόμως το 18%.
Υπενθυμίζεται ότι η Δημοτική Αστυνομία, μετά την επανασύστασή της, λειτουργεί με 390 άτομα, δηλαδή το 1/4 της δύναμής της σε σύγκριση με το 2013, έτος κατά το οποίο αποφασίστηκε η διάλυσή της που διήρκεσε περισσότερο από ενάμιση χρόνο.
Μπορείτε να βρείτε πολλαπλά "αντικοινωνικά παρκαρίσματα" στα γκρουπ του Facebook, παρκάρισμα σε θέσεις ΑΜΕΑ και στο ΕΙΜΑΙ ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑΡΩ ΟΠΟΥ ΘΕΛΩ. Και φυσικά, μπορείτε να συνεισφέρετε και εσείς, τα δικά σας καρέ.
Πηγή: news247.gr